Ny TILLFÄLLIG Header + Design

Heej alla Loverss!

Nu har vi gjort en ny tillfällig Header + Design för att den andra var inte så mycket "Harry Potter" eller vad man säger. Den hade vi också haft ett tag nu.
Men vi har en tjej som ska hjälpa oss med en ny designoch så till bloggen. Det är vi jätte glada för! :D
Aaaa, men hoppas att ni trivs och hoppas att ni kollar/läser och tycker om det vi skriver och uppskattar det.

Vi lyssnar mer en gärna på vad ni har att säga och om det är något ni saknar på bloggen. Vi ÄLSKAR era kommentarer, det är JÄTTE kul att läsa och få veta vad ni tycker!! ♥♥♥♥♥♥

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja, robstensweden

Hej! För ett tag sedan gjorde jag ett länkbyte med eran blogg(: men jag verkar inte finnas med bland länkarna så jag tänkte bara fråga om ni har glömt att lagt till mig eller om ni inte längre vill vara länk vänner??

2012-05-06 @ 14:13:35
URL: http://robstensweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0