The Woman in Black på film

Hej! Vi tror att det går att köpa The Woman in Black här i Sverige eller i alla fall boka!
Jag har sökt på cdon.com och då kom jag hit så det verkar som det går att boka den och så kommer den när filmen kommer ut på film!
Det verkar som om den inte går på bio i Sverige längre häller... Näe jag var i stan (stockholm) och inne på sregel så såg jag att den skulle gå klockan 21.00 men sen när jag skulle kolla igen på datan så stod det att den inte gick i Sverige, så jag vet inte om man kan kolla på den på bio i Sverige...
Tryck på bilden för att komma till sidan där man bokar filmen! (Jag har inte bokat den än, men jag ska testa att göra det)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0