Daniel Radcliffe i December Boys

Daniel Radcliffe är med i filmen December Boys. Filmen handlar om fyra föräldrarlösa killar som bor på ett slags barnhem med nunnor och sånt. Man kan säga att det är som ett kloster. Alla pojkarna är födda i december och de är bästa kompisar, pojkarna heter, Maps, Spit, Spark och Misty (Daniel Radcliffe spelar Maps). I December när de fyller år så bestämmer nunnorna att varaje månad ska några barn på åka på en slags semester till ett hus vid starnden, där de kan ha det bra, vila och ha kul. Eftersom det är "December Boys" födelsemånad så får de åka. När de kommer dit aå får de höra att det är några som vill adoptera en av de och alla pojkarna utom en försöker göra så just de blir adopterade.
 
Jag tycker att filmen var bra, men den kan vara lite konstig (det kan jag inte förklara nu..), men jag rekomenderar!! :D
 
Jag vet dock inte vart man kan köpa den, mamma hittade den på 'Hemmakväll' så den borde ju finnas där. ;)
 
(Det fodralet som jag har hemma ser inte ut så här... Men det var en bra bild och man kan säkert hitta filmen med det här fodralet.)
//Hermione ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0