Harry Potter

Heejsan Alla Lovers! :love:

Nu har jag kommit hem från Harry Potter premiären! :D
Den var jätte braaaaaaaaaaa!! :love:

Jag hade ju läst ut boken dan innan så jag visste ju vad som skulle hända! ;)
Allt som stod i boken hände ju men i boken var det mer att de förklarade och en scen var liksom flera sidor.
Om ni inte har läst boken sååå GÖR DET! Den är JÄTTE BRA och filmen är JÄTTE BRA!! :love: :D


Den här bilden är från scenen när de "onda" och de "goda" har börjat strida och Ginny tittar ut........ ;)


Det här är när Harry och Voldemort står vid Hogwarts, sista striden.......


Den här scenen är när de har smitit in till Hogsmeade och Albus Dumbledores bror har hjälpt de in till honom och de hittar Sirius spegel som Harry har en liten del av och det är den de kollar på..... :love:

Det var lite om filmen och lite om några scener, se filmen och läs boken om ni vill veta hur det slutar.
Vem vinner, Harry.......eller........Voldemort............. ;)
Jag tror ni vet! :D


/Hermione :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0