Veckoschema!

Heej mina Lovers!
Här ser min vecka ut!

Måndag:
Ha tråkigt och längta till Harry Potter Premiären!
Tisdag: Åka hem till Stockholm, tänkte titta på Harry Potter Och Dödsrelikerna Del 1 på båten!
Onsdag: Olivia och hennes  (Hermione och Krumben) lillebror kommer hem till mig! Sen ska vi gå på premiären :love: !
Torsdag: Jag vaknar hemma hos Olivia (Hermione) trött som faan! Och våra kompisar från Robertsfors kommer :)
Fredag: Jag är hemma och tråkar med min gamla dagissfröken!
Lördag: Jag fyller år och Olivia (Hermione) ska sova över och vi ska ha en Harry Potter kväll såklart!
Söndag: Jag vaknar med Olivia (Hermione) och ska säkert ta ett morrondopp!!!
/Ginny (Ida)


OLivia!!!! :love: :love:

Jag ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0